تعهد نامه و قوانین و مقررات استفاده از خدمات ام تی سی ریت (MTCrate)

 

ثبت نام کاربر در MTCrate به منزله قبول تمامی موارد ذیل می باشد:

 

۱-کاربران سایت می پذیرند که کلیه فعالیت های آن ها در MTCrate در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی بوده و هیچ گونه فعالیتی خارج از چهارچوب جمهوری اسلامی ایران انجام نخواهد شد.

۲-کابران متعهد می شوند که از خدمات سایت MTCrate فقط برای شخص خود استفاده نمایند و شماره حساب های ریالی اعلام شده به سایت و همچنین شماره حساب های کیف پول رمز ارز فقط متعلق به کاربر بوده و در صورت اثبات خلاف این امر تمامی مسئولیت به عهده کاربر می باشد.

۳-هر کاربر فقط یکبار مجاز به ثبت نام است و بعد از ثبت نام مجاز به تغییر مشخصات نیست و در صورت مسدود شدن حساب به هر عنوانی کاربر دیگر مجاز به ثبت نام مجدد نخواهد بود.

۴-کاربران موظف هستند اطلاعات صحیح خود را در موقع ثبت نام وارد نمایند و در صورت وارد نمودن هرگونه اطلاعات غیر صحیح اعم از عمدی  یا سهوی MTCrate این حق را برای خود محفوظ می داند که خدمات به کاربر را متوقف نموده و کاربر مذبور را به مراجع ذی صلاح داوری و دادرسی  ارجاع دهد.

۵-کاربر متعهد می شود که حساب شخص دیگری را اجاره نکرده و یا همچنین حساب خود را به شخص دیگری اجاره نداده است و در هیچ گونه رفتارهای غیر قانونی مانند پولشویی مشارکت نداشته و در صورت اثبات غیر، هرگونه مسئولیت کیفری و حقوقی با کاربر است.

۶-چنانچه کاربر قصد فروش رمز ارز به MTCrate را داشته باشد اختلاف زمان ثبت درخواست فروش و رسیدن ارز به کیف پول MTCrate باید (کمتر از ۱۵ دقیقه برای بیت کوین و سایر ارزها کمتر از ۵ دقیقه) باشد و اگر بیش از این زمان انتقال طول بکشد چنانچه قیمت رمز ارز افزایش داشته باشد ملاک قیمت برای MTCrate همان قیمت ثبت شده در درخواست فروش می باشد و اگر قیمت کاهش پیدا کند ملاک قیمت برای MTCrate قیمت بعد از کاهش می باشد و فاکتور فروش توسط MTCrate اصلاح می شود.

۷-کلیه حفظ اطلاعات امنیتی از جمله پسورد به عهده کاربر میباشد و MTCrate توصیه می نماید کاربران پسورد های امن و پیچیده استفاده کنند و همچنین جهت ارتقاء امنیت ، از ورود با SMS و یا google authenticator استفاده شود و بدیهی است در صورت رعایت نکردن موارد فوق هرگونه خسارتی فقط متوجه کاربر خواهد بود.

۸-بدلیل نوسانات بازار ارزهای دیجیتال به هیچ عنوان امکان لغو سفارش خرید و یا فروش بعد از ثبت نمی باشد و بعد ازثبت سفارش خرید هیچ مبلغ ریالی مسترد نخواهد شد و همچنین بعد از ثبت سفارش فروش نیز هیچ ارزی مسترد نخواهد شد.

۹-هرگز از استخرهای ماینینگ ،  رمز ارز به آدرس های کیف پول MTCrate واریز ننمایید ، در صورت واریزی ممکن است رمز ارز شما توسط شبکه بلاکچین بلوکه شده و رمز ارز هیچگاه به کیف پول MTCrate نرسد و سرمایه کاربر از بین خواهد رفت.(لذا از انتقال رمز ارز از استخرهای ماینیگ به آدرس های کیف پول MTCrate  اكيداً خودداری فرمایید)

۱۰-MTCrate کیف پولی برای نگهداری رمز ارزهای دیجیتال ندارد و تمامی رمز ارزها در کیف پول اختصاصی خود کاربر که نزد وی است نگهداری می شود.

۱۱-MTCrate فقط یک بازار تبادل ارزهای دیجیتال بین خریدار و فروشنده است و هیچ گونه ارتباطی با دلار و ارزهای فیات چه بصورت فیزیکی یا حواله ندارد.

۱۲-کاربر تازه وارد در ۲۴ ساعت اولیه ثبت نام فقط یکبار و تنها به مبلغ ۱۵ میلیون تومان قادر به خرید می باشد.

۱۳-در صورتیکه کاربر قصد خرید ارز دیجیتال داشته باشد تمامی مسئولیت صحیح بودن آدرس کیف پول کاربر با خود وی است و در صورت هرگونه مشکل در آدرس اعم از مشکلات کیف پول کاربر،نقص در آدرس،اشتباه بودن آدرس،اشتباه بودن شبکه،بلوکه شدن رمزارز در شبکه یا کیف پول کاربر، هیچ گونه مسئولیتی به عهده ی MTCrate نخواهد بود، MTCrate تنها موظف به فرستادن آی دی تراکنش به کاربر می باشد.

۱۴-در صورتیکه کاربر قصد فروش ارز دیجیتال خود را داشته باشد MTCrate هیچ گونه مسئولیتی در مقابل واریز کوین و توکن هایی که در سایت پشتیبانی نمی شود را ندارد و با توجه به اینکه MTCrate هیچگونه دسترسی به لایه های بلاکچین ندارد در نتیچه هیچ گونه امکانی برای استخراج اینگونه رمز ارزها هم در اختیار ندارد ، تنها خود کاربر مسئول از بین رفتن موجودی خود می باشد و MTCrate در این خصوص قادر به هیچ گونه همکاری بدلیل فناوری منحصر به فرد بلاکچین نمی باشد.

۱۵-MTCrate این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت تشخیص کارشناسان MTCrate برای حفظ امنیت کاربر با اطلاع قبلی به برقرای تماس تصویری مبادرت فرماید.

۱۶-تمامی مسئولیت سود و زیان حاصل از ارزهای دیجیتال فقط متوجه کاربر می باشد و MTCrate صرفا بازار آنلاینی برای تبادل ارزهای دیجیتال است و در خصوص سود و زیان کاربران هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

۱۷-در صورتیکه MTCrate با هر عنوانی اشتباها مبلغی را به صورت ریالی یا رمز ارز به کاربر انتقال داد هر زمان مجاز است با اسناد مربوطه نسبت به دریافت حقوق خود اقدام نماید و کاربر می پذیرد در این خصوص تمامی همکاری لازم را انجام دهد و مبلغ مازاد را به MTCrate مسترد گرداند.

۱۸-مدت زمان رزرو فروش ۱۵ دقیقه می باشد ، این زمان مجاز برای قرار دادن TXID می باشد که بعد از این مدت بصورت خودکار سیستم سفارش فروش را می بندد ، اگر در این مدت TXID وارد نشود و کاربر از طریق دیگر ، تیکت یا غیره TXID را ارسال نماید : ۱-تأیید و بررسی این تراکنش مدت طولانی زمان بر خواهد بود که قطعاً بیش از یک هفته به  طول خواهد انجامید ، ۲-قیمت طبق بند ۶ محاسبه خواهد شد.